عباس سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از برگزاری نشست آموزه‌های زلزله بم و لزوم نوسازی مسکن در استان البرز خبر داد.

عباس سعیدی کیا در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، این خبر را اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه پنجم دی ماه سالروز زلزله بم است، شرکت بازآفرینی شهری ایران در نظر دارد نشست آموزه‌های زلزله بم و لزوم نوسازی مسکن را در کل کشور به صورت همزمان برگزار کند که زمان برگزاری این رویداد در مراکز استان‌ها پنجم دی خواهد بود.

این مسئول هدف از برگزاری رویداد مذکور را پاسداشت سالروز زلزله بم و لزوم بهره‌گیری از آموزه‌های زلزله بم با هدف ترویج فرهنگ نوسازی، بهسازی و مقاوم‌سازی مردمی در شهرها و محلات هدف ذکر و عنوان کرد: این رویداد به همت شهرداری و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد سفیرانی تحت عنوان سفیران شهر بم و شرکت بازآفرینی شهری حضور خواهند داشت، به موضوعات رویداد اشاره کرد و گفت: در این رویداد، قرار است موضوعاتی مثل نقش بازآفرینی شهری و تبیین بسته‌های تشویقی شهرسازانه که توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مهر ماه سال ۱۴۰۱ بابت کاهش آسیب‌پذیری و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده بوده مصوب شده، تبیین شود.

به گفته سعیدی کیا نشست آموزه‌های زلزله بم و لزوم نوسازی مسکن در استان البرز، روز دوشنبه، پنجم دی ماه جاری ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به مدت چهار ساعت و در محل باشگاه میلاد برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =