عباس کمالی روستا

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج از رفع آبگرفتگی در میدان مادر خبر داد و با اشاره به اینکه دلیل آبگرفتگی، دریچه فاضلاب و رفع آن وظیفه اداره آب و فاضلاب بوده، گفت: با این حال مجموعه مدیریت شهری به منظور تسهیل در رفاه حال شهروندان اقدام به رفع این آبگرفتگی کرد.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این خبر را اعلام کرد و افزود: با توجه به بارش برف از ساعات اولیه صبح امروز، یک مورد آبگرفتگی در بلوار شهدای دانش‌آموز در محدوده میدان مادر اتفاق افتاد که عوامل خدمات شهری در منطقه ۹ نسبت به رفع این موضوع اقدام کردند.

وی با یادآوری این موضوع که آبگرفتگی ایجاد شده، مربوطه به دریچه فاضلاب بوده است، اظهار داشت: بر همین اساس اداره کل آب و فاضلاب باید برای رفع این آبگرفتگی اقدام می‌کرد که متأسفانه این مهم از سوی آن اداره کل محقق نشد.
این مسئول اضافه کرد: عوامل مجموعه خدمات شهر در منطقه ۹ پس از اطلاع از موضوع، جهت هدایت آب‌های مسیر و جلوگیری از ورود این آب‌ها به منازل اقدام به انتقال گونی ماسه در محل کرده و آبگرفتگی حاصل را مهار کردند.
سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهر شهرداری کرج در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت:‌امیدواریم دستگاه‌های مرتبط هم به موقع نظارت لازم را داشته باشند تا دیگر شاهد موارد اینچنینی نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =