تپه الله اکبر

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: به همت ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند و در راستای رفاه حال شهروندان ساکن خط ۴ حصار، تپه الله اکبر ایمن‌سازی شد.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام خبر ایمن‌سازی تپه الله اکبر واقع در خط ۴ حصار گفت: داشتن آرامش و آسودگی خاطر در محل زندگی یکی از مهمترین مطالبات شهروندان می‌باشد که وضعیت تپه الله اکبر خط ۴ حصار آرامش شهروندان ساکن در این منطقه را به مخاطره انداخته بود که به همت ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند این نگرانی برطرف شد.

این مسئول اضافه کرد: ایمن‌سازی تپه الله اکبر با توجه به وضعیت توپوگرافی منطقه و شروع بارش‌های زمستانه پس از بررسی‌های کارشناسی و به منظور جلوگیری از رانش احتمالی زمین و جاری شدن سیلاب، تپه الله اکبر محقق شد.
خسروی با اشاره به اهتمام مدیران شهری بر ارائه هرچه بهتر خدمات درخور شأن همشهریان شریف، گفت: خوشبختانه باتوجه به اینکه در سال جاری تعداد قابل توجهی از تجهیزات و ماشین آلات مستهلک سازمان که در گذشته مغفول مانده بود، بازسازی شد و به چرخه خدمت بازگشته است، امروز شاهد خدمات‌رسانی همین ماشین آلات در پروژه‌های عمرانی و خدماتی هستیم.
تپه الله اکبر ایمن‌سازی شد
تپه الله اکبر ایمن‌سازی شد
تپه الله اکبر ایمن‌سازی شد
تپه الله اکبر ایمن‌سازی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =