رحیمی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت مناسبت‌های ملی مذهبی و ترویج فرهنگ اسلامی میان جوانان، گفت: ضرورت دارد تا شهر در مناسبت‌ها با اهتمام بیشتری آراسته شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در نطق پیش از دستور هشتادو هفتمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن تبریک آغاز سال جدید میلادی به شهروندان به ویژه مسیحیان، یاد و خاطره شهدای گرانقدر از صدر اسلام تا کنون مخصوصا، مدافعان حرم، امنیت اخیر به ویژه سردار سلیمانی را که سه شنبه ۱۳ دی ماه سالروز شهادت ایشان است و روز جهانی مقاومت نامگذاری شده است را گرامی داشت.

وی ضمن تاکید بر ضرورت آرایش شهر متناسب با مناسبت‌های ملی و مذهبی و با اشاره به اینکه شهر در دهه اول و دوم فاطمیه همچنین حماسه ۹ دی ماه خوانایی ایام را نداشت، عنوان کرد: انتظار می‌رفت جهت تعظیم به مقام والای حضرت فاطمه (س) تعظیم بهتری شود.

این عضو شورا در ادامه به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و با بیان اینکه ۱۳ دی ماه، سالروز شهادت سردار سلیمانی و روز جهانی مقاومت است، تاکید کرد: باید عزم جدی و هدفمندی مخصوصا متناسب با این ایام اتفاق بیافتد و هر دو شهید شاخص این روز، «سردار حاج قاسم و ابومهندس المهدی» تکریم و تعظیم شوند.

وی همچنین ضمن یادآوری این موضوع که روز تکریم مادران شهدا و همسران شهدا هم جمعه آتی است، اظهار داشت: برپایی مراسم و تقدیر و تکریم این عزیزان و یادگاران شهدا در این عرصه از ضروریات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =