محمد اسدیان

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: به اتفاق آرا اعضای شورای شهر کرج طرح الزام شهرداری به ایجاد دبیرخانه شایسته گزینی مدیریت شهری تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر کرج، محمد اسدیان با بیان این خبر اظهارداشت: طرح دو فوریتی پیشنهادی تعدادی از اعضای شورای شهر با عنوان الزام شهرداری کرج به ایجاد دبیرخانه شایسته گزینی مدیریت شهری در اولین جلسه رسمی مطرح و تصویب شد.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج تصریح کرد: انتخاب و انتصاب مدیران شایسته یکی از فعالیت‌های حیاتی است که در تمام سطوح تلاش می‌شود که بهترین گزینه را انتخاب کرد.

اسدیان به ضرورت طرح بر اساس قوانین بالادستی اشاره و بیان کرد: لایحه شایسته سالاری مشتمل بر ۹ ماده در راستای اجرای ماده ۱۴۱ قانون برنامه چهارم توسعه از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای طی مراحل قانونی به هیأت وزیران ارئه شد که این لایحه باهدف استقرار نظام شایسته سالاری، ایجاد ثبات در خدمات مدیران، رعایت عدالت در انتصاب‌ها و کاهش تأثیر تغییرات سیاسی در انتخاب و انتصاب مدیران اجرا می‌شود.

وی اذعان کرد: با عنایت به تأکید مکرر برنامه‌های توسعه، تحول اداری، قوانین و مقررات آموزه‌های دینی بر توجه به شایستگی درانتخاب و انتصاب مدیران و استفاده از مدل شایستی در انتصابات، آموزش، بهسازی و ارزیابی عملکرد و جانشین پروری مدیران ودستورالعمل پیشنهادی کمیته انتصابات شهرداری کرج طی مدت دو هفته کاری ملزم می‌شود تا اقدام به ایجاد دبیرخانه شایسته گزینی مدیریت شهری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =