5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج بابیان اینکه قلع‌وقمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز همچنان ادامه دارد، گفت: با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد می‌شود.

حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ حسین عطایی اظهار کرد: با تلاش حوزه خدمات شهری منطقه و همکاری نیروهای انتظامی از هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی جلوگیری می‌شود و با متخلفان نیز برخوردی قاطعانه و کاملاً قانونی صورت می‌گیرد.

عطایی با اشاره به موقعیت جغرافیائی و تراکم جمعیتی منطقه اظهار داشت: این منطقه ازجمله مناطق مهاجرپذیر با قومیت‌های مختلف است که این موضوع منطقه را مستعد ساخت‌وساز غیرمجاز کرده است.

وی، رویکرد جدی شهرداری این منطقه مبنی بر جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز را یادآور شد و عنوان کرد: این مهم با جدیت از سوی عوامل حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری این منطقه اجرا و به‌منظور تحقق اهداف مدیریت شهری پیگیری می‌شود.

این مسئول از نظارت جدی برساخت و سازهای منطقه خبر داد و تأکید کرد: هرگونه ساخت‌وساز با جدیت از سوی مسئولان ذی‌ربط پیگیری می‌شود و به‌محض مشاهده تخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

سرپرست منطقه ۵ کرج از شهروندان خواست تا به‌منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطر و خسارات احتمالی؛ اصول شهرسازی و ایمنی و حقوق شهری و شهروندی را قبل از هرگونه ساخت‌وساز در سطح منطقه رعایت کرده و نسبت به اخذ مجوزهای لازم از سوی شهرداری اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =