مادران قاسم پرور

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری سومین رویداد ملی «مادران قاسم پرور» با همکاری گروه مواسات البرز و مدیریت شهری خبر داد.

محسن برجی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن تسلیت ایام شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و اشاره به اهمیت شناخت هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی و زندگی این شهید والامقام گفت: شهید سلیمانی بعنوان یک شخصیت مؤثر و دوست داشتنی در بین آحاد مردم و یک فرد جهادی و مسئولیت‌پذیر، از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است. به صورتیکه دستگاه‌های متولی فرهنگی می‌بایست با اقدامات گوناگون به ترویج شعائر این شهید عزیز پرداخته و یاد و اهدافش را برای نسل حاضر، بویژه نسل آینده ساز تبیین نماید.

این مسئول ابراز داشت: در همین راستا یکی از اقداماتی که در سالیان متوالی از زمان شهادت سردار سلیمانی، به صورت ملی و در سراسر کشور انجام شده، رویداد «مادران قاسم پرور» است که سومین سال آن، امروز، پنجشنبه ۱۵ دی ماه، ساعت ۱۵ در مجموعه فرهنگی میلاد، به همت گروه مواسات البرز و سازمان فرهنگی شهرداری کرج و برخی ارگان‌های دیگر برگزار می‌شود.

برجی افزود: این مراسم جهت تجلیل و تکریم مادرانی که به دلیل علاقه به شخصیت و منش و مکتب حاج قاسم، فرزند خود را «قاسم» یا «محمد قاسم» نامیده‌اند برگزار می‌شود که این رویدادها، خود می‌تواند در نهادینه کردن و نشر مکتب حاج قاسم و بکارگیری ابعاد مختلف آن برای اصول تربیتی مادران کشور تأثیر بسزایی داشته باشد.

سومین رویداد ملی «مادران قاسم پرور» برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =