عباس کمالی روستا

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد: در پی بارش برف در شهر کرج، نیروهای اجرایی و خدمت رسان در مناطق ۱۰ گانه برای ارایه خدمات مورد نیاز به شهروندان، به حالت آماده باش درآمدند.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز از آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش برف خبر داد و افزود: در این راستا تمام تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای ارایه خدمات آماده‌سازی شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه باتوجه به بارش برف و احتمال یخ زدگی معابر، تجهیزات لازم مانند دستگاه‌های برف روب، نمک و شن آماده است، گفت: در حال حاضر هشت دستگاه خودروی نمک‌پاش در سطح شهر به صورت آماده باش قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت ادامه دار بودن بارش برف یا یخ زدگی، این معاونت اقدامات لازم را برای سهولت تردد شهروندان به عمل خواهند آورد، افزود: در راستای این مهم، در هر منطقه ۴ کامیون ماسه و نمک به صورت دستی و دو گریدر فعال است.

سرپرست معاونت خدمات شهری گفت: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده حادثه در زمان بارش برف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۳۷ به شهرداری اعلام کنند تا خدمات‌رسانی مورد نیاز با هماهنگی حوزه معاونت اجرایی شهرداری صورت پذیرد.

کمالی روستا خاطرنشان کرد: تمامی عوامل و نیروهای معاونت خدمات شهری تا پایان این وضعیت در آماده باش کامل قرار دارند تا از بروز هر نوع حوادث پیش‌بینی نشده پیشگیری کند و جهت رفع مشکلات ناشی از بارش برف اقدامات لازم را انجام دهند.

منتشر شده در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =