وزارت کشور - کراپ‌شده

شهردار کرج با اشاره به اقدامات اخیر مجموعه مدیریت شهری این کلان‌شهر در زمینه توسعه حمل‌ونقل عمومی و رضایت مسولان کشوری از این اقدامات، گفت: خوشبختانه نمودار وضعیت حمل و نقل عمومی کلان‌شهر کرج روند صعودی را طی می‌کند.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن اشاره به برگزاری صد و یکمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور به میزبانی معاونت عمرانی وزیر کشور با موضوع وضعیت حمل و نقل شهر کرج، عنوان کرد: این جلسه در وزارت کشور با همراهی مؤثر رئیس شورای شهر کرج و حضور تیم حمل و نقل عمومی شهرداری کرج برگزار شد.

این مسول با بیان اینکه در جلسه مذکور، گزارش عملکردی از اقدامات مدیریت شهری کرج در حوزه حمل و نقل ارایه شد، گفت: دوره ششم شورا دوره درخشش مدیریت شهری در این زمینه است و از بزرگترین دستاوردهای این دوره می‌توان به راه‌اندازی فاز اول از خط ۲ قطار شهری کرج در دهه مبارکه فجر اشاره کرد.

وی با تأکید بر حمایت‌های ویژه شورای شهر کرج در توسعه حمل و نقل عمومی و یادآوری جوان بودن تیم حمل و نقل ترافیک شهرداری، عنوان کرد: قطعاً در آینده‌ای نه چندان دور می‌توانیم نوید دهنده اقدامات شاخص و بزرگی در این حوزه باشیم.

شهردار کرج در ادامه به تأکید رئیس شورا مبنی بر ضرورت تداوم حمایت‌های دولت در اتمام پروژه‌های کلانِ شهر از جمله ادامه مترو، بزرگراه شمالی و توسعه ناوگان اتوبوسرانی اشاره و بیان کرد: با حمایت‌های دولت اتمام این پروژه‌ها تسریع یافته و مدیریت شهری به مهمترین سیاست خود که کسب رضایت شهروندان است نزدیک‌تر می‌شود.

کیانی همچنین از رضایت مسولان کشوری حاضر در جلسه از عملکرد مدیریت شهری کرج در رشد سیستم‌های حمل و نقل هوشمند و موفقیت در حوزه الیزه، (فعالیت خودروهای ثبت جریمه معاینه فنی)، یاد کرد و افزود: افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر موجب کاهش تخلفات شهری و ارایه عملکردی مثبت در حوزه حمل و نقل و ترافیک شده همچنین شهرداری کرج نزدیک به ۸۰۰ جریمه معاینه فنی در سال ۱۴۰۱ را صادر کرده است.

شهردار کرج اظهارامیدواری کرد: با تلاش جدی و موفق مدیریت شهری کرج و حمایت‌های دولت، شاهد توسعه خدماتِ شهری در دیگر زمینه‌های خدماتی، عمرانی، فرهنگی و... نیز باشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، پوریا محمدیان یزدی، مدیر دفتر حمل و نقل و ترافیک و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، رئیس پلیس ترافیک شهری کشور (فراجا)، رؤسای اتحادیه‌های تاکسیران، اتوبوسرانی و حمل و نقل همگانی کشور، احمد افضلی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، حمدالله رحمتی پور، رئیس پلیس راهور استان البرز، علی قاسمپور، رئیس شورای اسلامی شهر کرج، مهرداد کیانی، شهردار کرج، فرزین فرشاد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، محسن‌امیدوارحسینی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج مدیران کل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج حضور داشتند.

وضعیت حمل و نقل عمومی کلان‌شهر کرج روند صعودی دارد

وضعیت حمل و نقل عمومی کلان‌شهر کرج روند صعودی دارد
 

منتشر شده در تاریخ 27 دی ماه 1401

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =