علیرضا رحیمی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج خواستار رفع گره چهل و چهار نقطه تولید ترافیکی در سطح شهر کرج شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی محمودآبادی در نطق پیش از دستور نود و یکمین جلسه رسمی شورا ضمن خداقوت و خسته نباشید خدمت مجموعه معاونت خدمات شهری ستاد مرکز، مناطق و سازمان‌های همکار در امر رفت روب و برف روبی معابر سطح شهر گفت: منافع برخی افراد و کاسبان باعث ایجاد مزاحمت، تولید ترافیک و هدر رفتن وقت شهروندان شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر با پیگیری‌های صورت گرفته چهل و چهار نقطه جذب سفر و تولید ترافیک شناسایی شد، افزود: این نقاط توسط برخی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در سطح شهر ایجاد می‌شود که نتیجه آن ترافیک و آلودگی صوتی برای شهروندان است.

رحیمی با تأکید بر این موضوع که مجموعه مدیریت شهری کرج اهتمام جدی در رفع معضلات ترافیکی و سهولت تردد شهروندان و کسب رضایت آنان دارد، گفت: پلیس نیز باید در این زمینه اعمال قانون کند تا هدایت ترافیکی به نحو احسن انجام شود.

دبیر کمیسیون شهرسازی شورای شهر، رفاه حال شهروندان در نقاط ترافیکی مذکور را در اولویت دانست و گفت: نگاه حوزه ترافیک برای این نقاط باید بصورت مسأله محور باشد و طرحی ارائه کند علاوه بر رفع ترافیک و تأمین پارکینگ در محل مناسب، به کسب و کار هم خدشه‌ای وارد نشود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر ضمن تأکید جدیت مدیریت شهری در رفع معضلات ترافیکی، اظهار داشت: در صورت عدم توجه متولیان امر به این موضوع، شهرداری نیز از طریق ظرفیت‌های قانونی با خاطیان امر برخورد خواهد کرد.

منتشر شده در تاریخ ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =