پارک پامچال

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در زمینه‌های فرهنگی، فضای سبز، تفریحی و خدماتی در دستور کار قرار دارد.

سعید صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: توسعه روند شهرنشینی و تغییر کالبدی محیط شهری متناسب با نیازهای روزمره باعث شده که ارزش‌های کیفی محیطی بیشتر مورد توجه واقع شود زیرا در حال حاضر نقش قابل‌توجه فضاهای سبز شهری در تأمین نیازهای روانی و اجتماعی شهروندان بر کسی پوشیده نیست.

صفری به لزوم توجه به بازسازی و تعمیر بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای تأکید کرد و افزود: پارک‌ها و فضاهای سبز شهری از زمان احداث و در طول زمان، دچار فرسایش شده و نیاز به مرمت و بهسازی دارند تا با تداوم کارکردهای آن علاوه بر ارتقای سیما و منظر شهری، خدمات بهینه‌ای به شهروندان ارائه شود.

وی با اشاره به تکمیل پروژه بهسازی و بوستان پامچال گفت: بازسازی و تعمیرات این بوستان با اقداماتی نظیر مرمت پیاده راه و اجرای کف‌پوش محوطه به مساحت ۵۰۰ مترمربع و احداث سن مسقف جهت برگزاری مراسمات ملی و مذهبی و نصب تأسیسات و تأمین روشنایی صورت گرفته است.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین معیارهای ارزیابی عملکرد شهرداری است لذا در همین راستا طی سال جاری نیز اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در زمینه‌های فرهنگی، فضای سبز، تفریحی و خدماتی در دستور کار قرار گرفت.

صفری گفت: امیدوارم با افزایش سرانه‌های عمومی گام مؤثری در جهت دستیابی به توسعه پایدار شهری، افزایش رفاه و جلب رضایت مندی شهروندان برداریم.

منتشر شده ۱۴۰۱/۱۱/۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =