بررسی بودجه درآمدی منطقه 5

طی جلسه‌ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج، گزارش بودجه درآمدی منطقه ۵ کرج بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ طی جلسه‌ای با حضور حسین عطائی سرپرست منطقه ۵ کرج، مسعود محمدی رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج و علی ذبیحی خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج بودجه درآمدی، میزان تحقق درآمدی بودجه، بودجه عمرانی سال جاری، بودجه پیشنهادی پروژه‌های سال ۱۴۰۲ موردبحث و بررسی قرار گرفت.

حسین عطایی با اشاره به رشد ۱۹۲ درصدی درآمد منطقه طی ۸ ماه گذشته عنوان کرد: کسب رتبه نخست درآمدی منطقه در دی‌ماه سال جاری و همچنین تحقق ۷۱ درصد بودجه درآمدی و ۴۱ درصد بودجه عمرانی در این فواصل زمانی و بررسی راه‌کارهای تحقق کامل بودجه درآمدی تا پایان سال جاری از موضوعاتی بود که در جلسه بررسی شد.

عطایی افزود: در جلسه مذکور مقرر شد با هماهنگی سازمان عمران شهرداری کرج تراش وروکش آسفالت معابر فرسوده و موردنیاز عمرانی با اولویت مناطق کم برخوردار انجام شود.

 این مسئول، جابجایی تیرهای برق در خیابان‌های شهید ایرانی و حدادی، تلاش برای جذب بودجه عمرانی و تملکی سال جاری، ارسال لایحه صدور پروانه اراضی شهید ایرانی، باغ شایگان، بازگشایی معبر دوازده متری امامزاده محمد (ع) همچنین راهکار رفع موانع و مشکلات در خصوص اجرایی شدن این پروژه ها از موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی و گفت‌وگو شد.

وی ادامه داد: با توجه به فرسوده بودن بعضی از پارک‌های سطح منطقه و لزوم بازسازی آن‌ها، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای احداث پارک در عرصه‌های سطح منطقه و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از سوی مسئول فضای سبز پیشنهاد شد که مقررشده با ارسال لایحه به شورا و تصویب در شورای شهر اقدامات بعدی صورت پذیرد.

این مسئول افزود: ردیف بودجه بهینه‌سازی شبکه‌های آبیاری عرصه‌های فضای سبز منطقه به‌ردیف بودجه‌ی سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری کرج انتقال داده شد تا با هماهنگی منطقه شبکه آبیاری فضاهای سبز گسترش یافته یا بازسازی شود .

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج، تکمیل و افتتاح ساختمان اداری خدمات شهری و عمران را از پیشنهادات منطقه برای پیش‌بینی بودجه درسال ۱۴۰۲ برشمرد و ادامه داد: روند صدور پروانه بافت‌های فرسوده، ممیزی وپالایش پرونده‌های ملکی شاخص منطقه، جمع‌آوری آب‌های سطحی با احداث استخرهای ذخیره نیز از موضوعات ارائه‌شده در این جلسه بود که بررسی شد.

گفتنی است؛ در پایان جلسه حسین عطائی سرپرست منطقه به همراه اعضای شورای شهر کرج از تغییرات ایجاد شده در فضای اداری منطقه به جهت تسریع و سهولت درروند امور مراجعین و همچنین تکریم ارباب‌رجوع بازدید کردند.

بودجه درآمدی منطقه ۵ کرج بررسی شد/ ارائه راهکارهای توانمندسازی افزایش جذب درآمد

بودجه درآمدی منطقه ۵ کرج بررسی شد/ ارائه راهکارهای توانمندسازی افزایش جذب درآمد

بودجه درآمدی منطقه ۵ کرج بررسی شد/ ارائه راهکارهای توانمندسازی افزایش جذب درآمد

منتشر شده در تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =