بازدید از مترو

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرج گفت: قطار شهری کرج با هدف انجام تست گرم عصر یکشنبه بر روی خط ۲ ریلی این کلانشهر به حرکت درآمد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، خلیل کوزه کنانی در حاشیه انجام تست گرم قطار شهری کرج که با حضور اعضای شورای شهر و شهردار این کلانشهر انجام شد، گفت: به زودی قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶. ۵ کیلومتر از چهار راه طالقانی تاایستگاه گلشهر کرج گشایش می‌یابد.

وی ادامه داد: اکنون تجهیزات قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج در مرحله تکمیل نهایی و آماده‌سازی کامل است.

کوزه کنانی تصریح کرد: خط ۲ قطار شهری کرج دارای ۲ رام قطار است که اکنون یک رام آن‌ها روی ریل قرار گرفته و رام دیگر در حال تعمیر وآماده‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه این قطار دارای هفت واگن است و قابلیت جابجایی یک هزار و ۴۰۰ مسافر را در هر سفر دارد، عنوان کرد: برنامه کاری خود را با دوایستگاه آیت الله طالقانی و ۴۵ متری گلشهر آغاز کردیم و درصدد هستیم هرچه زودترایستگاه شهید سلطانی را راه‌اندازی کنیم تا با تزریق مسافران خط تهران – کرج به خط ۲ متروی این کلانشهر، گامی در جهت کاهش ترافیک برداریم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرج افزود: در گام نخست یک رام قطار به صورت رایگان مسافران را در ساعاتی از روز در کرج جابه جاخواهد کرد و پس از آمدن رام دوم، این خط ریلی تجاری‌سازی شده و به طور کامل خدمات‌رسانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رام نخست قطار شهری کرج دارای هفت واگن است که ظرفیت این قطار یک هزارو۴۰۰ نفر می‌باشد. بیان کرد: اتصال‌ایستگاه چهارراه طالقانی به‌ایستگاه شهید سلطانی به عنوان گام بعدی برای انجام بخش دیگر از خط ۲ قطارشهری کرج هدفگذاری شد ه و در دست اقدام قرر گرفته است.

کوزه کنانی با اشاره به اینکه در زمان مسافرگیری غیرتجاری، فروش بلیت به صورت رایگان است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا در این مدت، مسافرگیری از ساعت ۱۱ صبح الی یک ظهر، هر نیم ساعت یکبار انجام شود و به مرور این زمان به ۱۰ صبح الی ۱۴ و ۹ صبح الی ۱۵ برسد و با رسیدن قطار بعدی، بتوانیم به صورت پاندولی و حرکتی مسافرگیری کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =