9

عضو شورای اسلامی شهر کرج به همراه سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج با حضور در مسجد امام حسین (ع) واقع در این منطقه با شهروندان دیدار و درخواست‌های آن‌ها را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی رشیدی در این دیدار چهره به چهره که به همراه سید مرتضی اعتصامی عضو شورای اسلامی شهر کرج صورت گرفت، گفت: این نشست‌ها باهدف ارتباط‌گیری نزدیک با مردم برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند است، گفت: تعامل و حضور مداوم مدیران و عوامل مدیریت شهری بین شهروندان و در کنار آن‌ها قرار گرفتن باعث دلگرمی شهروندان و انعکاس هرچه بهتر درخواست‌های مردمی خواهد شد.

در ادامه این دیدار سید مرتضی اعتصامی بر ضرورت یاری‌رسانی شهرداری به شهروندان به‌ویژه مناطق کم برخوردار در راستای افزایش ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید کردوافزود: تلاش شورای ششم و مجموعه مدیریت شهری توجه بیشتر به مناطق کمتر برخوردار است که امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی لازم بیش‌ازپیش در این مسیر گام برداریم.

وی گفت: مدیریت شهری کرج بر آن است تا با ارائه خدمات حداکثری و تسهیل زندگی شهروندان، زمینه را برای نزدیکی هرچه بیشتر مردم به شهرداری و افزایش میزان مشارکت‌پذیری آنان در اداره شهر فراهم آورد.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: از دیگر مؤلفه‌های مهمی که می‌تواند در توسعه فرهنگی محلات تأثیرگذار باشد، همکاری و تعامل مساجد، مدارس و پایگاه‌های بسیج و سایر مجموعه‌های دولتی و مردم‌نهاد است

اعتصامی گفت: تعامل و حضور مداوم مدیران و عوامل مدیریت شهری بین شهروندان و قرار گرفتن در کنار آن‌ها باعث دلگرمی شهروندان و انعکاس هرچه بهتر درخواست‌های شهروندان و اقدامات شهرداری خواهد شد.

در این دیدار که با حضور سایر مدیران و مسئولان برگزار شد، مسئولان مربوطه به‌صورت موردی به واکاوی مشکلات شهروندان پرداختند و موضوعات را برای پیگیری در دستور کار قراردادند.

دیدار مردمی اعضای شورای شهر کرج با شهروندان منطقه ۹

دیدار مردمی اعضای شورای شهر کرج با شهروندان منطقه ۹

دیدار مردمی اعضای شورای شهر کرج با شهروندان منطقه ۹

منتشر شده در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =