رحیمی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری هر چه سریعتر نسبت به احداث مجتمع خدماتی رفاهی تاکسی‌های سطح شهر کرج اقدام کند.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز خواستار احداث مجتمع خدماتی و رفاهی برای تاکسی رانی‌های شهر کرج شد و گفت: با توجه به اینکه حدود دوازده هزار و پانصد دستگاه تاکسی در سطح شهر کرج فعال هستند که نزدیک به ۵۰٪آن‌ها به استناد اینکه بیش از ۱۰ سال کارکرد در شهر را دارند فرسوده هستند و متأسفانه این قشر زحمت کش و پرتلاش شهر همیشه مظلوم واقع شده‌اند پیشنهاد می‌شود شهر کرج یک مجتمع خدماتی برای این قشر عظیم داشته باشد.

وی اظهار داشت: علی رقم اینکه چندین بار این موضوع به سازمان حمل و نقل بار و مسافر یادآور شده، این سازمان باید هر چه سریعتر فضایی که در باغستان برای این پروژه واقع شده را آغاز و به بهره‌برداری رساند و آن را در اختیار این قشر زحمت کش از جامعه قرار دهد تا بتوانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل استفاده از خدمات ارزان و به صرفه برای تاکسی‌های شهر کرج را از اولویت‌های این کمیسیون عنوان و اضافه کرد: باید در شهر مجتمع خدماتی و رفاهی احداث شود که در آن خدمات خودرویی از قبیل تعویض روغن و لاستیک، تعمیرات کلان خودرویی، صافکاری و نقاشی، خدمات بیمه‌ای و... با قیمت‌های مناسب همراه با تخفیفات ویژه صورت گیرد.

رحیمی اضافه کرد: بعضی از مواقع سیاست‌های تشویقی شهرداری کرج باید به سمتی رود که تاکسی رانی‌ها بتوانند خدمات بهتر و ارزان‌تری را داشته باشند که این امر از اولویت‌های کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در دوره ششم است و سازمان مربوطه باید هر چه سریعتر در این زمینه اقدام لازم و فوری را انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =