فاطمعه منعمی

دبیر شورای اسلامی شهر کرج از پیشرفت خط دو ایستگاه قطار شهری کرج ابراز رضایت کرد و گفت: یکی از نشانه‌های توسعه شهری داشتن مترو درون‌شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ فاطمه منعمی در حاشیه انجام اولین تست گرم قطار شهری کرج که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر کرج، مدیران شهری و اصحاب رسانه انجام شد با اشاره به نگاه ویژه شورای شهر به حمل‌ونقل عمومی اظهار داشت: به‌طورکلی توسعه حمل‌ونقل عمومی در هر شهر در حوزه عملکرد شورای شهر و مدیریت شهری است.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پروژه قطار شهری کرج در ادوار گذشته آغاز و پس از گذشت ۲۰ سال با تشکیل کارگروه و پی گیری شورای ششم بخشی از آن به بهره‌برداری رسید.

منعمی بیان کرد: البته در هر دوره‌ای توسط اعضای شورای شهر و مدیریت شهری اقداماتی در خصوص راه اندازی قطار شهری صورت گرفته و دوره ششم شورای شهر نیز با تشکیل کارگروه و پی گیری توانستیم دو ایستگاه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی و توسعه حمل‌ونقل عمومی از مطالبات اصلی شهروندان است، موضوعی که مدیریت شهری باید آن را رفع کند تا آرامش و حمل‌ونقل سریع در تردد برای شهروندان حاصل شود.

وی اذعان کرد: تست اولین رام قطار شهری کرج با موفقیت انجام شد به امید خدا با راه‌اندازی این دو ایستگاه بتوانیم نقطه امید روشن و گامی در جهت کاهش ترافیک و رضایت شهروندان برداریم.

منعمی یادآور شد: نقطه عطف پروژه قطار شهری زمانی است که ایستگاه شهید سلطانی راه‌اندازی شود ایستگاهی که می‌تواند محل تلاقی مترو تهران و کرج باشد و هزینه سفر به کلان‌شهر تهران را کاهش دهد.

منتشر شده در تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =