سرای مطالعه

شهردار کرج گفت: به منظور بالا بردن سطح سرانه اماکن فرهنگی در سطح شهر کرج مجموعه مدیریت شهری قصد دارد چندین سرای مطالعه را در آستانه دهه فجر تجهیز و تکمیل کند.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر تأکید کرد: تا کنون ۹ سرای مطالعه در بوستان‌های کرج در حال تکمیل و تجهیز هستند که در این بین سرای مطالعه شاهین ویلا به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. همچنین سرای مطالعه اکبرآباد در حال تجهیز بوده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار کرج ادامه داد: در ایام دهه فجر امسال قصد داریم سرای مطالعه دولت آباد را افتتاح کنیم. رویکرد ما در مدیریت شهری این است که کمبود امکانات فرهنگی آموزشی در محلات کم برخوردار را برطرف کنیم. به همین دلیل همت اصلی خود را در تجهیز و تکمیل سریع‌تر سرای مطالعه در محلات کم برخوردار همچون اکبرآباد و دولت‌آباد قرار داده‌ایم.

کیانی افزود: یکی از وظایف شهرداری ترویج فرهنگ شهروندی و ایجاد زمینه برای افزایش آگاهی شهروندان خصوصاً در محلات کم برخوردار است برای همین تلاش داریم تمام این ۹ سرای محله را در اسرع وقت به مرحله بهره‌برداری کامل برسانیم.

گفتنی است در بوستان‌های شهر کرج ۹ سرای مطالعه در دست تجهیز و بهره‌برداری است و مساحت هر کدام از سراهای مطالعه در حدود ۱۳۰ متر مربع است که در دو سالن مجزای مطالعه برای بانوان و آقایان طراحی شده و پس از تکمیل و تجهیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

منتشر شده در تاریخ ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =