3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: رویکرد منطقه در این دوره از مدیریت شهری در کنار سایر برنامه‌ها، حمایت و توجه به محلات کم برخوردار است که باید اقدامات و خدمات متناسب با این محلات به مرحله اجرا گذاشته شود.

فرج‌الله ایلیات در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در نشستی که به‌منظور رفع مشکلات اهالی شهرک ولیعصر (عج) در محله آق تپه برگزار شد، اظهار کرد: توزیع عادلانه خدمات شهری و تلاش برای کاهش محرومیت به‌عنوان یک ضرورت و از اولویت‌های اصلی برنامه‌های این منطقه است.

ایلیات افزود: ارتقای امکانات رفاهی و خدماتی در محلات و توجه به معضلات و مشکلات آن‌ها، علاوه بر رضایت مردم، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

ایلیات عنوان کرد: موضوعات اجتماعی که دربرگیرنده معیشت شهروندان است از جمله مسائل مهم و مطالباتی است که کلیه دستگاه‌ها باید برای رفع آن هم‌افزایی کنند.

وی ادامه داد: این نشست‌ها علاوه بر رفع‌ورجوع معضلات می‌تواند ظرفیت‌های منطقه را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قراردهد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، نقاط مختلف شهر را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی رهنمون کند.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا و تلاش همه همکارانمان در شهرداری، طی این مدت فعالیت‌های خوبی متناسب با نیاز مردم در این منطقه انجام شد و تلاش می‌شود، رویکرد محله محوری و بازدید از سطح منطقه و مناطق کم برخوردار با جدیت دنبال شود.

گفتنی است، نشست قرارگاه اجتماعی در خصوص محلات کم برخوردار با حضور رئیس اداره سیاسی امنیتی فرمانداری کرج، معاون مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری البرز، سرپرست مناطق ۳ و ۴ شهرداری کرج، مدیران کل اداره آبفا، گاز و برق شهرستان کرج و مناطق و همچنین رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کرج در مسجد صاحب‌الزمان (عج) واقع شهرک ولیعصر (عج) آق تپه برگزار شد.

رویکرد محله محوری رکن اصلی اقدامات منطقه ۳ کرج است

منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =