• ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
  • کد خبر: 82635
عباس کمالی روستا

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: اولین جسله ستاد استقبال از بهار با حضور مدیران خدمات شهری مناطق ۱۰گانه و روسای سازمان‌های وابسته به خدمات شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عباس کمالی روستا بااعلام این خبر گفت: با توجه به فرارسیدن ایام عید نوروز باستانی و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان، به منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان و مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار در شهرداری کرج تشکیل شد و کار خود را آغاز کرد.

 کمالی روستا با اشاره به اینکه برنامه های ستاد استقبال از بهار  در راستای ارائه خدمات رسانی بهینه به شهروندان صورت می گیرد، افزود: تشکیل ستاد استقبال از بهار بسیار مهم است چراکه طبق سنوات گذشته این ستاد باید در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد چهره‌ای زیبا و دلنشین در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

کمالی روستا گفت: در این راستا برنامه ریزی برای کیفی سازی امور شهر، ساماندهی مبلمان شهری و ارائه خدمات بهینه و شایسته به منظور استقبال مطلوب از مسافران همچنین ایجاد فضای مناسب در تعطیلات نوروز برای شهروندان از جمله مهمترین رویکردهای فعالیت ستاد استقبال از بهار است.

 وی از دیگر اهداف فعالیت این ستاد به آماده سازی و استقبال از مهمانان نوروزی با حضور همه سازمان های خدمات رسان شهری اشاره و عنوان کرد: شست و شوی معابر و میادین، رنگ آمیزی جداول، نظافت و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر، ترمیم و لکه گیری آسفالت خیابانها، کاشت نهال و گل های فصلی در میادین و بوستانها، ساماندهی فضاهای سبز شهری بویژه در ورودی و خروجی های شهر از دیگر برنامه های این ستاد است.

سرپرست معاونت خدمات شهر کرج، ایجاد مکانهای استراحت ویژه مسافران نوروزی، نصب المان نوروزی در میادین شهر، چیدمان سفره هفت سین در میادین و خیابانهای اصلی، تهیه بروشور اماکن را از دیگر برنامه هایی برشمرد که توط این ستاد اجرایی خواهد شد.

    

منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =