4

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج از تخریب ۱۱ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز با متراژ بیش از دو هکتار با همکاری جهاد کشاورزی، عوامل انتظامی با حضور نماینده دادستانی خبر داد.

 حسین دقیقیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با تأکید بر اهمیت حفاظت از ‌اراضی ارزشمند کشاورزی و باغی گفت: باهدف حفظ و صیانت از حریم شهر و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، در راستای اجرای دستور مقام قضائی بر مبنای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زراعی و باغی، ۱۱ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی واقع در حریم منطقه ۴ تخریب و آزادسازی شد.

دقیقیان افزود: به همت اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه و با حضور نماینده دادستانی و با همراهی عوامل اجرایی جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، بیش از دو هکتار از کاربری‌های غیرمجاز شامل دیوارکشی، احداث بنا، محوطه‌سازی و قطعه‌بندی اراضی کشاورزی رفع اثر شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های مهم منطقه ۴، حریم این منطقه است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ زمین‌های کشاورزی و مزروعی، با همکاری و تعامل اداره‌های ذی‌ربط، هرگونه فعالیتی در اراضی کشاورزی به‌طور مستمر رصد می‌شود و با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز مطابق قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی برخورد قانونی می‌شود.

این مسئول در پایان بابیان اینکه مدیریت شهری با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد قانونی خواهد داشت، عنوان کرد: مشارکت شهروندان در تحقق شهری ایده آل، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی، مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع داده و مجموعه شهرداری را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =