فرهنگی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به اهمیت ترویج هرچه بهتر فرهنگ قرآن در بین آحاد جامعه و لزوم اهتمام ویژه در این خصوص گفت: مسابقات قرآنی محلات در این شهرستان با هدف ایجاد رابطه عمیق عموم مردم در سنین مختلف با قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز محسن برجی در دیداری که با کودکان قرآنی فرهنگسرای امام رضا (ع) و والدین آنان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) صورت گرفت، این مطلب را اعلام کرد و یادآور شد: هفتمین مسابقات قرآنی محلات سال ۱۴۰۱، به همت اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، با رقابت بیش از چهارهزار و سیصد نفردر مساجد مناطق ۱۰گانه شهر کرج همچنان درحال برگزاری است و هرشب در دو مسجد با حضورآقایان و بانوان و خانواده‌های معظم شهدا ادامه دارد.

وی در ادامه به برکات وجود قرآن در زندگی انسان اشاره کرد و افزود: باید جوانان برای ترویج فعالیت‌های قرآنی پای کار بیایند و تفکر قرآنی و ارزش‌های انسانی را در باور نسل جدید نهادینه‌سازی کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه پایه و اساس افق فعالیت‌های ما باید قرآن باشد، گفت: بر همین اساس اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی تلاش دارد در محلات برنامه‌های قرآنی برگزار کند.

لازم به ذکر است در این دیدار غلامرضا اویسی نیا مسئول بازرسی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و احد قاسمپور مسئول فرهنگسرای امام رضا(ع) در کنار محسن برجی رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج حضور داشتند.

اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در بین عموم شهروندان

اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در بین عموم شهروندان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =