10

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: در ادامه طرح‌های محله محور باهدف بهسازی و استانداردسازی محلات، پروژه پله گذاری معابر شیب‌دار و صعب‌العبور خط ۴ حصار انجام شد.

رامین بیرجانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در ادامه طرح‌های محله محوری که باهدف بالا بردن شاخصه‌های شهری و بهبود وضعیت معابر فرعی در سطح منطقه به اجرا گذاشته می‌شود، پروژه اصلاح و بهسازی معابر شیب‌دار در دستور کار قرار گرفت.

بیرجانی عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از کوچه‌های محلات کم برخوردار این منطقه که به‌صورت شیب‌دار می‌باشند و مشکلاتی را برای شهروندان این محله هابه وجود می‌آورند، شهرداری منطقه به‌منظور اجرای طرح‌های محله محور اقدام به اجرای پله گذاری و استانداردسازی کوچه‌ها نموده است.

بیرجانی عنوان کرد: اجرای اینگونه طرح‌ها نقش مهمی را در ایجاد امنیت و آسایش و تردد روان برای شهروندان ایفا می‌کند و بر همین اساس ضمن بررسی وضعیت در این محله‌ها به ترتیب اولویت، اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.

وی بر اهمیت استانداردسازی معابر تأکید کرد و گفت: با اجرای پروژه پله گذاری در معابر شیب‌دار سطح منطقه، تردد شهروندان به‌ویژه سالمندان و کودکان تسهیل می‌شود.

منتشر شده در تاریخ: 1401/11/16

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =