9

شهرداری منطقه ۹ کرج در آستانه دهه مبارک فجر با فضاسازی و آذین‌بندی معابر، بلوارها، میادین و محلات این منطقه به استقبال دهه مبارک فجر می‌رود.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رجب و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری منطقه ۹ اقدام به آذین‌بندی و فضاسازی سطح منطقه کرده است.

رشیدی با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب، بر لزوم آراستگی چهره شهر تأکید کرد و گفت: به همین منظور سطح منطقه در محدوده‌های چهارراه حضرت امام (ره) تا میدان شهدا و از میدان شهدا تا میدان بلال، ساختمان اداری شهرداری کرج، ساختمان اداری شورای اسلامی شهر و میدان فجر و معبر اصلی محله چهارصد دستگاه و چهارراه هفت‌تیر با اجرای عملیات زیباسازی، آذین‌بندی شد.

وی بابیان اینکه این اقدامات با محوریت معاونت محیط‌زیست و خدمات شهر و زیباسازی منطقه صورت گرفته، اظهار کرد: در این راستا شستشوی معابر، جداول و سطل‌های زباله، پاک‌سازی مسیرهای ورودی شهر و رفع نازیبایی‌ها از سطح منطقه با اولویت معابر اصلی و اطراف مساجد برای برگزاری مراسمات اعیاد و دهه فجر نیز انجام شد.

رشیدی در ادامه افزود: طرح جهادی پاک‌سازی محله به محله و جمع‌آوری و حمل کلیه خاک و نخاله‌های موجود در منطقه ازجمله اقدامات انجام‌شده برای این ایام و روزهای آتی است که به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

سرپرست منطقه ۹ کرج بیان کرد: اجرای برنامه نورافشانی در روز ۱۹ بهمن‌ماه مصادف با شب بیستم از فراز ساختمان اداری منطقه و پارک‌ها به میمنت این ایام خجسته وگرانبها در دستور کار قرار گرفت.

آذین‌بندی معابر منطقه ۹ به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر

آذین‌بندی معابر منطقه ۹ به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر

منتشر شده در تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =