سرای محله آق تپه

شهردار کرج از پیشرفت فیزیکی قابل قبول پروژه احداث سرای محله آق تپه در پارک الغدیر در منطقه۳ شهرداری کرج خبر داد.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان این که میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی یکی از محورهای اصلی در خصوص عملکرد دوره کنونی مدیریت شهری است، اظهار داشت: پروژه فوق در راستای افزایش سرانه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی در محله حسین آباد (آق تپه) در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه سرای محله آق تپه در سه طبقه و زیربنای حدود هزار و ۵۰۰ متر مربع که شامل سالن آمفی تئاتر، سالن ورزشی، کتابخانه، کلاس‌های آموزشی، شورای محله، کافه کتاب و خانه تسنیم بوده در حال اجرا می‌باشد، پیشرفت فیزیکی پروژه را حدود ۸۷ درصد ذکر و عنوان کرد: این پروژه توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در دست احداث است.

کیانی با اشاره به روند قابل قبول عملیات اجرایی تکمیل ساختمان سرای محله آق تپه و تأثیرگذاری آن در افزایش سرانه آموزشی و فرهنگی و مشارکت مؤثر شهروندان در اداره محله و شهر کرج در تشریح اقدامات انجام شده عنوان کرد که سفت کاری پروژه به طور کامل انجام شده، تأسیسات مکانیکی شامل لوله‌های اصلی آب سرد و گرم و رایزر آتش نشانی اجرایی و تأسیسات برقی آن نیز در حال اتمام می‌باشد.

کلید دار شهر کرج یادآورشد که نازک کاری ساختمان عملیاتی شده و سقف سازه مزبور به صورت سیستم کناف با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.

به گفته شهردار کرج نمای ساختمان در سه ضلع آن تکمیل و در ضلع جنوبی با ۸۰ درصد پیشرفت در حال اجرا می‌باشد.

احداث سرای محله آق تپه به‌ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود

احداث سرای محله آق تپه به‌ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود

احداث سرای محله آق تپه به‌ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود

منتشر شده در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =