3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج از کاشت بیش از دو هزار اصله درخت غیر مثمر در معابر منطقه خبر داد.

فرج‌الله ایلیایت در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به‌منظور توسعه عرصه‌های فضای سبز سطح منطقه ۳ بیش از دو هزار اصله درخت غیر مثمر در معابر منطقه کاشته شده است.

ایلیات گفت: کاشت درخت در سطح معابر منطقه موجب افزایش سرانه فضای سبز و همچنین پایداری آن می‌شود و این مهم در اولویت برنامه‌ریزی شهری در سال جاری و آتی نیز قرار دارد.

وی، توسعه فضای سبز شهری را در ارتقاء سلامت روحی شهروندان تأثیرگذار دانست و افزود: توسعه فضای سبز در سطح منطقه از اولویت‌های ما بوده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا آخر سال نیز ادامه خواهد داشت و امید است این تعداد به بیش از پنج هزار اصله افزایش یابد.

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج در خصوص توسعه فضای سبز در معابر این منطقه بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته حوزه فضای سبز در طی ماه جاری اقدام به کاشت انواع گونه‌های توت نرک، نارون پیوندی، زبان‌گنجشک و سرو نقره‌ای و گیاهان مقاوم با کم‌آبی کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این تعداد از نهال‌ها در بلوار ارم، بلوار ملت شرقی و اراضی ساماندهی کیانمهر و کوی مهر و حاشیه جاده ماهدشت و ... کاشته شده است.

ایلیات با تأکید بر رعایت استانداردهای عنوان‌شده در خصوص ایجاد فضای سبز عنوان کرد: ایجاد فضای سبز و کاشت نهال و درختچه بر مبنای سازگاری گیاهان با محیط و اقلیم منطقه صورت می‌گیرد.

منتشر شده در تاریخ۱۷بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =