9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج گفت‌: عملیات گسترده لکه‌گیری و ترمیم معابر منطقه ۹ کرج با استفاده از ملات ترکیبی باهدف ارتقاء کیفی، بهسازی و حذف ناهمواری‌های معابر آغاز شده و در حال انجام است.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با تأکید بر ضرورت ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به ساکنین محلات منطقه 9 کرج اظهار کرد: به‌منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و سهولت تردد شهروندان و جلوگیری از هرگونه آسیب به خودروهای عبوری، عملیات بهسازی معابر منطقه در حال اجرا است.

رشیدی عنوان کرد: این عملیات هم‌زمان با سرعت گرفتن اقدامات خدماتی و اجرایی در راستای نوسازی جلوه شهری و رسیدگی هرچه بیشتر به درخواست شهروندان، با توجه شرایط جوی و بارندگی‌های اخیر صورت گرفته است.

مهدی رشیدی، هدف ازاین‌گونه اقدامات و فعالیت‌ها را بهسازی فضاها و زیرساخت‌های شهری و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان دانست و اظهار داشت: علاوه بر اقدام وسیع در زمینه ترمیم و لکه‌گیری سطوح آسفالتی به طریق ملات ترکیبی، برنامه‌ریزی لازم برای عملیات روکش آسفالت معابر پس از عادی شدن شرایط جوی در دستور کار معاونت عمرانی منطقه قرار گرفت.

 این مسئول گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد تحولات مثبت در زمینه خدمات‌رسانی و جلب رضایت شهروندان از فعالیت‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری باشیم.

منتشر سده در تاریخ ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =