سعید حق شناس

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از تجمیع سامانه ها برای تهیه و ارسال الکترونیکی صورت معاملات فصلی شهرداری کرج به سازمان امورمالیاتی خبر داد.

سعید حق‌شناس در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: ارتباط سامانه‌های خرید و تدارکات، بودجه و اعتبارات و انبار و اموال، در راستای جلوگیری از همپوشانی، اطلاعات و خطاهای فردی در محاسبات بودجه و اطلاع از ردیف‌های خریداری شده برقرار شد.

وی گفت: با اتصال این سامانه‌ها نگهداری اطلاعات قرارداد به همراه کلیه مستندات قانونی که شهرداری منعقد می‌نماید به طور جامع فراهم می‌باشد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج گفت: از مهمترین نقاط قوت این روش می‌توان به جلوگیری از ورود اطلاعات مضاعف و افزونگی داده‌ها اشاره کرد که سامانه‌ها از طریق وب سرویس بازخوانی را انجام می‌دهند.

حق‌شناس بیان داشت: یکی از وظایف تعریف شده در قانون، ارائه صورت معاملات فصلی به اداره امور مالیاتی بوده که با تجمیع سامانه‌ها قابلیت تهیه فایل TTMS و ارسال الکترونیکی آن به سازمان امور مالیاتی فراهم شده است.

وی در ادامه افزود: از این پس خروجی فایل TTMS به صورت الکترونیکی انجام می‌پذیرد و دیگر نیازی به ورود اطلاعات مجزا توسط کاربران نیست.

منتشر شده در ۲ اسفند ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =