محمد گروسی منطقه یک

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج با اعلام آغاز اجرای طرح استقبال از بهار از عملیات کاشت پنج هزار اصله نهال در سطح منطقه تا پایان سال خبرداد.

محمدگروسی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: باهدف افزایش سرسبزی و روحیه نشاط در شهروندان و به همت نیروهای تلاش‌گر و زحمت‌کش حوزه فضای سبز منطقه، پنج هزار اصله درخت درسطح منطقه کاشته می‌شود.

گروسی با اشاره به آغاز طرح استقبال از بهار در منطقه ۱ کرج، اظهار کرد: این طرح با هدف پاکسازی چهره شهر از نازیبایی‌ها و آراستگی محیط شهری در آستانه سال نو، آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: در این راستا، برنامه‌ها و اقدامات گسترده‌ای در قالب گلکاری بلوارها، رنگ‌آمیزی جداول و شست و شوی علائم راهنمایی و رانندگی، خط کشی معابر همچنین آماده کردن بوستان‌ها به خصوص پارک مادر برای اسکان مسافرین انجام خواهد شد.

این مسئول اجرای سفره هفت سین در میدان مرکزی منطقه همچنین رنگ‌آمیزی و بهسازی و شست شوی مبلمان شهری وایستگاه‌های اتوبوس را از اقداماتی برشمرد که در منطقه اجرایی می‌شود.

گروسی، از شروع مجدد عملیات پخش آسفالت و لکه‌گیری در سطح منطقه خبر داد و گفت: در این راستا و به منظور بهسازی معابر طی چند روز گذشته ۳۵۰ تن آسفالت در سطح منطقه توزیع شده و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

منتشر شده در تاریخ ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =