رضوانی

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج از بهسازی، تعویض جداول و آماده‌سازی بستر آسفالت فاز اول محله حسن آباد به طول ۳۰۰ متر خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: بهسازی، تعویض جداول و آماده‌سازی بستر آسفالت فاز اول محله حسن آباد به طول۳۰۰ متر انجام شده است.


رضوانی با تأکید بر ضرورت بهسازی و ساماندهی زیرساخت‌های شهری، گفت: در این راستا عملیات ترمیم جداول معابر مختلف سطح این منطقه انجام‌شده و هم‌اکنون نیز ترمیم، تعویض جداول فرسوده و آماده‌سازی بستر آسفالت فاز اول ده حسن آباد در حال انجام است.


وی عنوان کرد: به‌منظور زیباسازی و بهسازی منظر و چشم‌انداز شهری و ارتقاء خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات تعویض جداول فرسوده و جدول‌گذاری به‌صورت گسترده در سطح منطقه اجرایی خواهد شد.


سرپرست منطقه ۸ کرج گفت: در سال جاری اقدامات گسترده‌ای جهت رسیدگی به وضعیت منطقه به خصوص مناطق کم برخوردار صورت گرفته که رسیدگی به جداول در معابر و میدان‌ها از جمله اینگونه فعالیت ها است.


رضوانی همچنین از اجرای عملیات جمع‌آوری و تعویض روکش آسفالت ده حسن آباد خبر داد و گفت: بهسازی جایگاه‌های عبور ومرور عابرین، تعویض و نصب علائم ترافیکی و رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده از دیگر اقداماتی است که توسط این منطقه انجام می‌شود.


وی افزود: همچنین عملیات بهسازی معابر در سطح منطقه به‌منظور زیباسازی و بهسازی منظر شهری و خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان و همچنین توسعه و آبادانی شهر در حال انجام است و تاکنون این عملیات در اکثر معابر اصلی و فرعی منطقه اجرایی شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =