قهرمانی تیم والیبال شهرداری کرج

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، قهرمانی مقتدرانه بلند قامتان والیبال شهرداری کرج درمسابقات کارگری استان البرز را به خانواده بزرگ شهرداری کرج تبریک گفت.

محسن برجی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: قهرمانی مقتدرانه بلند قامتان والیبال شهرداری کرج در مسابقات کارگری استان البرز با پنج پیروزی متوالی در حالی به بار نشست که تیم قدرتمند سیمان آبیک در چهار سال گذشته به صورت متوالی مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آورده بود و  به عنوان نماینده استان البرز در مسابقات قهرمانی کارگران کشور حاضر بوده است.


وی در حاشیه اختتامیه رقابت‌های والیبال کارگری استان البرز اظهار داشت: انجام برنامه‌های آموزشی و تمرینات مستمر، زمینه قهرمانی ما را در این رشته ورزشی فراهم کرد.


برجی بیان کرد: سالهاست که ورزش والیبال کارگری شهرداری کرج به آموزش و تمرین و برگزاری مسابقات مشغول است.


معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در حاشیه فینال مسابقات قهرمانی کارگری استان البرز ضمن قدردانی از زحمات این تیم گفت: این قهرمانی در سایه اتحاد و همدلی مجموعه مدیریت شهری کرج به وجود آمد.


برجی اظهار کرد: در صورتی که بخواهیم در عرصه ورزش کارگری بابت رشته‌های دیگر ورزشی مانند والیبال، در سطح استان و ملی بدرخشیم، نیازمند توجهات بیشتر مسئولان هستیم.


این مسئول گفت: اکنون ورزشکاران آقا و خانم در رشته‌های مختلف ورزشی درشهرداری کرج  فعالیت می کنند که بخش آقایان شامل فوتبال، فوتسال، والیبال، کشتی، دارت، شطرنج، طناب کشی، جودو و... در قسمت بانوان هم در رشته‌های والیبال، فوتسال، پینگ پنگ، دارت، داژبال و شطرنج فعال است.


وی افزود: رقابت‌های ورزش والیبال کارگری استان البرز که به مدت دو هفته در سالن ورزشی چهارصد دستگاه شهرستان کرج با حضور ۸ تیم از استان البرز انجام شد، تیم‌های والیبال کارگری شهرداری کرج، سیمان آبیک و آریو ژن البرز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اسامی تیم والیبال کارگری شهرداری کرج:
محمدرضا ایرانپور (کاپیتان)
صادق راستگو
رضا نظری
محمد رضا باقری
حسین مقدم
بهزاد محمودی
علی شیری
حسن نظری
علی‌امینی
شهاب ترکاشوند
بهزاد حاتمی
احسان کرمی
سرمربی: شهرام فاتح
مدیر فنی: داریوش سلطان محمد
سرپرست: نیما هوشنگی

تیم والیبال شهرداری کرج در مسابقات کارگری استان البرز قهرمان شد

تیم والیبال شهرداری کرج در مسابقات کارگری استان البرز قهرمان شد

تیم والیبال شهرداری کرج در مسابقات کارگری استان البرز قهرمان شد

منتشر شده در تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =