• ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
  • کد خبر: 82922
پویش نجات قطره ها

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی و آموزش آن به کودکان پویش «نجات قطره‌ها» به همت این سازمان و با همکاری شرکت آب منطقه‌ای البرز، پایگاه خبری هزار و یک شهر و شرکت رنگ سازی نیپتون در فرهنگسرای فردوسی کرج برگزار شد.

محسن برجی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: فرهنگسرای فردوسی میزبان خانواده‌ها و کودکان در پویش آموزشی و تفریحی «نجات قطره‌ها» بود.


وی افزود: آموزش شهروندی در زمینه کاهش مصرف آب برای همه رده‌های سنی لازم و ضروری به نظر می رسد اما در این میان، کودکان جایگاه ویژه‌ای دارند چرا که از یک سو تاثیرپذیری و آموزش پذیری بالایی دارند و از دیگر سو می‌توانند بر روی افراد دیگر نظیر افراد خانواده و همسالان تاثیرگذار باشند و آموزش‌ها را منتقل کنند.


شایان ذکر است پویش نجات قطره ها به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج وهمکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعیدی عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی، عمار ایزدیار سخنگوی شورا، علیرضا رحیمی محمود آباد، مجتبی حاجی قاسمی، حسین محمدی دیگر اعضاء شورای اسلامی شهر کرج، علی سلطانی مقدم معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج وعلیرضا عاقلی سرپرست سازمان سیمامنظر وفضای سبز شهری شهرداری کرج، مدیران اصناف، اصحاب رسانه و حضور پرشور اهالی در فرهنگسرای فردوسی برگزار شد. در این مراسم جوایزی به رسم یاد بود از سوی اعضا شورای شهر کرج به کودکان حاضر در مراسم اهدا شد.

پویش نجات قطره ها برگزار شد

پویش نجات قطره ها برگزار شد

پویش نجات قطره ها برگزار شد

پویش نجات قطره ها برگزار شد

پویش نجات قطره ها برگزار شد

پویش نجات قطره ها برگزار شد

پویش نجات قطره ها برگزار شد

منتشر شده در تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =