3 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: به منظور حذف زوائد بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط‌زیست و نظافت شهر عملیات جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در خیابان چنار انجام شد.

فرج الله ایلیات در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از جمع‌آوری خاک و نخاله‌های انباشت شده در خیابان چنار (بلوار پیام)، به‌منظور پاک‌سازی فضاهای شهری و ساماندهی شهری خبر داد.


ایلیات اظهار داشت: در راستای پاک‌سازی و جمع‌آوری نخاله‌ها و پسماندهای ساختمانی و عمرانی در فضاهای شهری و مناطق مسکونی و نیز به‌منظور حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهری، عملیات پاک‌سازی نخاله در حاشیه خیابان چنار منتهی به بلوار پیام، توسط نیروهای خدمات شهری انجام شد.


وی افزود، ایجاد بهداشت شهروندی در سطح شهر را از وظایف اصلی مدیریت شهری ذکر کرد و گفت: پاک‌سازی و تنظیف معابر در راستای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه آن‌هاست که مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای ایجاد این مهم دریغ نخواهد نمود.


این مسئول در ادامه بیان کرد: امروزه مشکل نخاله‌های ساختمانی و تخلیه غیرقانونی این نخاله‌ها از سوی برخی شهروندان و شرکت‌های ساختمانی در معابر، حاشیه خیابان‌ها، اراضی و زمین‌های خالی و اراضی حاشیه شهر به یکی از معضلات اصلی تبدیل‌شده که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی‌لازم صورت پذیرد.


سرپرست منطقه ۳ کرج در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله غیرمجاز و رهاشده و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را با شماره سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اولین فرصت مأمورین شهرداری منطقه نسبت به جمع‌آوری این نخاله‌ها در سطح محدوده اقدام نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =