9 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج به همراه فرمانده حوزه ۸ حضرت سید الشهدا با دو تن از جانبازان سر افراز دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ همزمان با اعیادشعبانیه مهدی رشیدی سرپرست منطقه ۹ کرج به همراه فرمانده حوزه ۸ حضرت سیدالشهداء با جانباز رضا نظری و علیرضا حاج رحمانی از جانبازان دفاع مقدس دیدار وگفتگو کردند.


 رشیدی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدر دانی از زحمات جانبازان در دفاع از ارزش‌های میهن اسلامی بوِیژه همسران آنان گفت: جانبازان از کاروان شهدا عقب نمانده‌اند و بنا بر روایتی بالاتر از مقام شهادت وجود ندارد اما استثنا هم دارد و استثنا آنانی هستند که برای رضای خدا با استقامت تمام تا مرز شهادت بروند و دشمن را ناکام کنند و تا زنده هستند راه شهدا را ادامه دهند.


در ادامه این دیدار سرهنگ حشم فیروزفرمانده حوزه ۸ حضرت سیدالشهداء بیان کرد: جانبازان عزیزی که سلامت خود را فدا کرده‌اند، و اسیران آزاده و سربلند که سالیانی از آزادی خود را مایه گذاشته‌اند و خانواده این عزیزان که رنج‌هایی را در این راه خدایی به جان خریده‌اند، همگی در صفوف مقدم جایگاه ارزشی و پشت سر شهیدان والا مقام  قرار دارند.


وی گفت: این کشور همیشه به رزمندگان دوران هشت‌ساله، بخصوص به خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان و مفقودان و اسراء و خانواده‌هایشان مدیون است.


درپایان این مراسم با هداء لوح به همراه هدیه‌ای به رسم یادبود از این یادگاران دفاع مقدس قدر دانی شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =