• ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
  • کد خبر: 82941
3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، این منطقه با اجرای طرح استقبال از بهار، فضای شهر را برای پذیرایی از مسافران نوروزی و فراهم شدن شرایط مناسب برای شهروندان، مهیا کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ فرج اله ایلیات اظهارکرد: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و مصادف شدن این ایام با ماه مبارک رمضان، شهرداری منطقه ۳ با بسیج کلیه امکانات در سطح منطقه، در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری، امور شهری، فضای سبز و زیباسازی، اقدام به اجرای طرح‌های مختلف می‌کند تا فضای شهر برای استقبال از نورزو آماده‌تر از قبل باشد.

وی افزود: در اجرای این طرح، اقداماتی از جمله ترمیم روکش آسفالت، نوسازی مبلمان شهری، نصب و رنگ آمیزی ست‌های ورزشی، رنگ آمیزی جداول و سطل های مخزن زباله، نصب پایه و تابلو خیابان ها، لایروبی جوی‌ها و تعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی ترافیکی معابر انجام شده و فضاهای سبز و حاشیه معابر اصلی به طور گسترده گلکاری می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن هفته درختکاری و طرح استقبال از بهار، واحد فضای سبز این منطقه اقدام به کاشت گل‌های فصلی تعویض شونده شامل؛ شب بو، بنفشه، همیشه بهار، پامچال و کاشت درختان غیرمثمر در معابر و سطح منطقه کرده تا منظر زیبایی بصری شهر برای ایجاد نشاط شهروندان در آستانه سال نو متحول شود.

ایلیات ادامه داد: علاوه بر این، با هماهنگی‌های صورت گرفته، نخاله‌های تخلیه شده در حاشیه منطقه که منظر نازیبایی در مناطق مسکونی ایجادکرده بود نیز به طور کامل پاکسازی می شوند.

منطقه ۳ شهرداری کرج به استقبال بهار رفت

منطقه ۳ شهرداری کرج به استقبال بهار رفت

منطقه ۳ شهرداری کرج به استقبال بهار رفت

منتشر شده درتاریخ ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =