5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج، از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت معابر شهرک بهاران واقع دربلوار هوشیار با توزیع یک هزار و ۹۰۰ تن آسفالت خبر داد.

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهتر وتوسعه عمرانی، تأمین رفاه حال و آسایش شهروندان و تأمین امنیت در تردد خودروها، عملیات اجرای تراش روکش آسفالت معابر شهرک بهاران در قالب طرح استقبال از بهار انجام شد.

وی بابیان اینکه اجرای بهسازی معابر به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی و کسب رضایت حداکثری شهروندان صورت می‌گیرد، گفت: در این عملیات که با همکاری سازمان عمران ونوسازی شهرداری کرج صورت گرفت، بالغ بر یک هزار و ۹۰۰ تن آسفالت صرف بهسازی ۱۵ هزار متر مربع از معابر شهرک بهاران شد.


عطایی ادامه داد: احداث پارک درحاشیه بلوار هوشیار به مساحت چهار هزار متر درادامه عملیات عمرانی شهرک بهاران درحال انجام است که در این راستا عملیات جدولگذاری به طول یک هزار و ۲۰۰ متر به اتمام رسیده که درحال خاک‌ریزی برای انجام پیاده روسازی واحداث فضای سبز به مساحت ۸۰۰ مترمربع می‌باشد که درآینده نزدیک با اجرای فعالیت‌های فضای سبز منطقه افتتاح خواهد شد.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج درپایان افزود: عملیات‌های عمرانی در سطح منطقه در راستای بهبود فضای شهری، ارائه خدمات مطلوب و رفاه شهروندی براساس اولویت‌بندی وبرنامه‌ریزی شده به‌طور مستمر درحال اجرا است.

معابرشهرک بهاران بهسازی و ساماندهی شد / توزیع ۱۹۰۰ تن آسفالت

معابرشهرک بهاران بهسازی و ساماندهی شد / توزیع ۱۹۰۰ تن آسفالت

منتشر شده در تاریخ ۲۰اسفند ماه ۱۴۰۱
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =