9

همزمان با روز بزرگداشت شهداء مزار شهداء چهارصد دستگاه در منطقه ۹ شهرداری کرج گلباران و غبارروبی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ این مراسم که با حضور خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ریاست دادگستری شهرستان، مهدی رشیدی سرپرست منطقه ۹ کرج وهیأت همراه برگزار شد، مزار شهداء چهارصددستگاه گلباران شد.


خدائیان در این مراسم عنوان کرد: اگر چه شهدا نیستند اما یاد و خاطر آن‌ها برای همیشه بر تارک دنیا می‌درخشد و امروز مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران با حضور گرم خود بر مزار شهدا بار دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: خداوند به ماتوفیق داد تا امروز به محضر شهدا برسیم برای عرض سلام وادب وباردیگر با این یادگاران دفاع مقدس تجدید میثاق داشته باشیم.


وی اظهار داشت: امروز نوبت ما است که وظیفه خود را در پاسداری از آرمان‌های شهدا و ایثارگران انجام دهیم.

مزار شهدا چهارصد دستگاه در منطقه ۹ کرج گلباران شد


خدائیان با بیان اینکه شهداء زنده‌کننده آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، افزود: حضور آنان، رسالت ما را در پاسداشت آرمان امام و انقلاب بازگو می‌کند.


این مسئول خاطرنشان کرد: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خود چنان حماسه‌ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند؛ ‌امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.

مزار شهدا چهارصد دستگاه در منطقه ۹ کرج گلباران شد


وی با اشاره به اینکه ازخودگذشتگی این شهیدان گرانقدر در راه انقلاب اسلامی مسئولیت ما را بسیار سنگین و دشوار کرده است، گفت: این شهدا در واقع پیام آگاهی، معنویت و نورانیت را به ما می‌آموزند و فضای شهرستان ما را منور کردند.


این مسئول با اعلام اینکه مسلمانان باید ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشند، بیان کرد: همیشه تاریخ ملاک سنجش استکبار نسبت به ملت ایران یا عدم حضور ملت در عرصه‌های مختلف بوده که با شدت حضور دلدادگی به رهبر و ارزش‌های نظام به نمایش گذاشته می‌شود.

مزار شهدا چهارصد دستگاه در منطقه ۹ کرج گلباران شد

منتشر شده در تاریخ ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =