6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از اجرای طرح‌های ایمن‌سازی‌ ترافیکی معابر این منطقه همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.

سعید صفری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ عنوان کرد: حوزه ترافیک منطقه با هدف تأمین امنیت جانی، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی اقدامات مطلوبی را اجرایی کرده است.

صفری، علائم ترافیکی بازدارنده و هشدار دهنده در سطح معابر منطقه را از اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء امنیت عابران پیاده نام برد و گفت: آگاهی شهروندان از وضع موجود در معابر، موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سطح شهر می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این عملیات در خصوص ارتقای تجهیزات، زمینه‌ساز ایمنی و روان‌سازی ترافیک است که در این خصوص، طی یک برنامه عملیاتی با بررسی‌های میدانی و نیازسنجی، استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر را در دستور کار قرار داده است.

صفری با اعلام این مطلب اظهارداشت: در این راستا یک هزار مترمربع خط کشی بلوک عابر پیاده، رنگ‌آمیزی سرعت کاه‌های آسفالتی به متراژ ۸۰۰مترمربع، خط کشی برجسته به طول ۷۰۰مترمربع، همچنین نصب ۲۰۰ عدداستوانه ایمنی، ۳۰۰عدد گل میخ، ۴۰۰عدد چشم ببری و ۳۴ عدد تابلو ترافیکی طی روزهای گذشته در سطح معابرصورت گرفته است.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ شود، اظهار داشت: رسیدن به این مهم از اولویت‌هایی است که متولیان و دستگاه‌های ذیربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تأکید دارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

وی درپایان با اشاره به اجرای طرح بهسازی ترافیک برای ارتقاء امنیت عابران پیاده و وسایل نقلیه در سطح منطقه عنوان کرد: برای ارتقاء ضریب ایمنی وسایل نقلیه و عابران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که میزان امنیت شهروندان برای عبور از خیابان‌ها ارتقاء یابد.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =