تبدیل وضعیت

شهردار کرج گفت: طبق بخش نامه وزارت کشور، بیش از ٣٠٠ نفر کارکنان تأمین نیرو تبدیل وضعیت شدند.

مهرداد کیانی گفت: طبق بخشنامه ابلاغ شده از سوی وزیر کشور با مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور به شهرداری کرج اجازه داده شد که با ١٠ درصد از پست‌های سازمانی خود که معادل ٣۶٩ نفر می‌شوند قرارداد کار معین بسته شود.

وی افزود: بر این اساس سازمان شهرداری‌ها بخشنامه‌ای در خصوص نحوه به کارگیری این ٣۶٩ نفر ارائه کرد و طبق این بخشنامه، آزمونی بین کارکنان تأمین نیروی شهرداری برگزار شد که براساس این آزمون ٣۶٩ نفر بین ٩٠٠ شرکت‌کننده انتخاب شدند.

کیانی ادامه داد: به منظور اخذ مجوز استخدام برای ٣۶٩ نفر از پذیرفته شدگان در آزمون، نامه‌ای به سازمان شهرداری‌ها ارسال شد که از بین پذیرفته شدگان تعداد ٣٣٨ نفر تأیید و انعقاد قرارداد با آن‌ها انجام شد.

شهردار کرج گفت: همچنین عدالت توزیعی در جمع پرداختی‌های کارکنان با قراردادهای مختلف و شغل‌های همسان صورت گرفت.

وی عنوان کرد: براساس تبصره بودجه سال جاری شورای شهر کرج مبنی بر اینکه جمع پرداختی کارکنان با قراردادهای مختلف یکسان باشد، مقرر شد موضوع عدالت توزیعی در پرداختی‌های کارکنان قرارداد کارمندی و کارگری مد نظر قرار گیرد.

کیانی افزود: بر این اساس طی فرآیندی که با نظر و جمع‌بندی اعضای شورای شهر، کمیته پرسنلی، معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و دیگر حوزه‌های مربوطه صورت گرفت، بخشی از این عدالت توزیعی به عنوان مابه‌التفاوت عیدی کارمندان و کارگران به صورت یکسان پرداخت شد.

شهردار کرج بیان داشت: همچنین بخشی دیگر از اجرای طرح عدالت توزیعی مبنی بر همسان‌سازی سر جمع دریافتی سالانه کارمندان با قرارداد کارگری وکارمندان است که این موضوع نیز با هدف پرداخت یکسان واریزی‌ها طی سال آینده در مرحله فرمول‌نویسی قرار دارد.

ادامه دارد...

منتشر شده در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =