• ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
  • کد خبر: 83158
2

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج از آمادگی عوامل اجرایی این منطقه در برخورد، جمع‌آوری و رفع تخلفات ساخت وسازهای غیر مجاز خبر داد.

سید جواد موسوی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: پیشگیری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به خصوص در ایام تعطیلات و مناسبت‌های خاص از وظایف ذاتی و مهم مدیریت شهری است که خوشبختانه با همت معاونت خدمات شهر منطقه با جدیت دنبال می‌شود و سودجویان متخلف فرصت انجام این کار را پیدا نخواهند کرد.


وی گفت: در همین راستا جلوگیری از ادامه احداث بنای غیر مجاز در بازار ولی عصر(عج) همچنین محله اکبر آباد در دستور کار قرار گرفت و با همکاری عوامل انتظامی و قضایی، سازه‌های احداثی تخریب و رفع اثر شد.


مدیر منطقه ۲ کرج گفت: به منظور ساماندهی و ایمن‌سازی ساختمان‌های در حال ساخت و جلوگیری از ایجاد مشکلات برای شهروندان، طبق برنامه‌ریزی و با ایجاد شرایط لازم برای برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات و همچنین با استفاده از توان اجرائی و عملیاتی، بر روند ساخت و سازها نظارت مستمر داشته و با هر گونه تخلف در این زمینه با جدیت برخورد می‌کند.


این مسئول تأکیدکرد: شهروندان با اخذ مجوزهای لازم و رعایت اصول ساخت و ساز مجموعه مدیریت شهری را در این مهم یاری نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =