2

تیم مخترعین مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج موفق به کسب مدال طلا و جایزه ویژه‌ی جشنواره بین‌المللی اختراعات و نوآوری ارشمیدس کشور روسیه (مسکو-۲۰۲۲) شد ...

سید علی اکبر میروکیلی رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج از کسب مدال طلا و جایزه ویژه دو دانشگاه معتبر کشور روسیه در بیست و ششمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی اختراعات ونوآوری ارشمیدس (مسکو ۲۰۲۳) که یکی از رویدادهای مهم علمی و پژوهشی کشور روسیه محسوب می‌شود خبرداد.


میروکیلی ادامه داد: این رویداد با حمایت دفتر مالکیت فکری ملل متحد wipo، فدراسیون بین‌المللی مخترعین IFIA، سازمان سازمان مالکیت معنوی جهان WIIPA، ریاست جمهوری کشور روسیه و برخی از دانشگاه‌ها و مراکز معتبر علمی و پژوهشی مورخ ۸ الی ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.


میروکیلی افزود: این تیم با حمایت و لوگوی شورای اسلامی شهر، شهرداری و مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج شرکت نمود که نام حامیان در سرتیفیکیت‌های کسب شده درج شده است.


شایان ذکر است اختراع ارائه شده که دارای گواهینامه‌ی ثبت اختراع و تأییدیه سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران مبنی بر نوآوری، گام اختراعی و کاربرد صنعتی است در این نمایشگاه مورد استقبال داوران، عوامل اجرایی و چند شرکت خصوصی قرار گرفت که پیشنهاداتی نیز در خصوص همکاری در تجاری‌سازی داده شده است.


میروکیلی، ضمن عرض تبریک به اعضای این تیم آقایان پدرام فروغی شاد، ابراهیم لک، عارف فرخی، رسول نقاش صورتگر و خانم هانیه قصاب‌زاده علمداری از زحمات و تلاش‌های این تیم تقدیر و تشکر کرد.

منتشر شده درتاریخ ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =