2

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: احداث تله کابین به عنوان یک فعالیت گردشگری پایه می‌تواند محرک توسعه سایر فعالیت‌های تفریحی و تفرجی در پیرامون خود باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا در حاشیه جلسه‌ای که با حضور مدیریت امور انتقال نیروی استان البرز، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و مدیر نظارت بر توسعه حریم شهر برگزار شد،گفت: احداث مسیر تله کابین در ارتفاعات شمالی شهر کرج امکان سنجی شد.


سعیدی کیا در این خصوص اظهار داشت: ارتفاعات شمالی شهر حریم کرج دارای پتانسیل طبیعی بالا و چشم انداز زیبایی نسبت به شهر می‌باشند، که می‌توان از این ظرفیت جهت توسعه فعالیت‌های گردشگری و تفرجی در حریم شمالی شهر کرج بهره برد.


وی در ادامه افزود: احداث تله کابین به عنوان یک فعالیت گردشگری پایه می‌تواند محرک توسعه سایر فعالیت‌های تفریحی و تفرجی در پیرامون خود باشد و با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به توسعه اقتصاد گردشگری که یک درآمد پایدار برای شهرداری است منجر شود.


این مسئول در پایان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین محدودیت‌ها در تعیین مسیر تله کابین، وجود خطوط انتقال فشار قوی است، خاطر نشان کرد: به منظور رفع موانع موجود و افزایش تحقق‌پذیری این پروژه، مسیرهای پیشنهادی جهت احداث تله کابین در یک فرآیند دو سویه با مدیریت انتقال نیروی استان البرز (از واحدهای تابعه شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران) در حال بررسی و امکان سنجی است.


این مسئول گفت: به محض رسیدن به نتیجه نهایی، جذب سرمایه‌گذار خصوصی این موضوع از طریق سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی پیگیری می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =