• ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
  • کد خبر: 83182
آرش یگانی

سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج از تلاش نیروهای خدمات شهری در برخورد، جمع‌آوری و رفع تخلفات سه مورد ساخت وساز غیر مجاز در سطح منطقه طی ایام نوروز خبر داد.

آرش یگانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ساخت و سازهای غیر مجاز و مازاد بر پروانه را عاملی در جهت تسریع در تحولات ساختاری ساختمان بدون در نظر گرفتن عواقب آن و فنون مهندسی خواند که بی‌شک عواقب سنگینی و غیر قابل جبرانی نیز در برخواهد داشت.


یگانی از تلاش شبانه روزی نیروهای مستقر در منطقه در ایام تعطیل جهت برخورد با سازندگانی که قصد ساخت و سازهای مازاد بر پروانه را داشته‌اند، خبرداد و گفت: متأسفانه برخی سازندگان با نزدیک شدن به ایام تعطیل بدون در نظر گرفتن حقوق دیگر شهروندان و در راستای نادیده گرفتن دستور مقام قضایی و تذکرات شهرداری، اقدام به ساخت و سازهای غیر قانونی و مازاد بر پروانه کرده‌اند.


وی ادامه داد: در این راستا با تلاش منطقه از سه مورد ساخت و ساز غیر مجاز در محله حیدرآباد، اوقافی‌ها و آتشگاه جلوگیری به عمل آمد.


سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج در ادامه از اقدامات منطقه در اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: به همین منظور این منطقه اقدام به پاکسازی نخاله و ضایعات در سطح معابر و امحاء بیش از ۲۱۰ مورد شعارنویسی و یکسان‌سازی هشت هزار مترمربع جداره شهری کرده است.


یگانی همچنین شستشوی تابلوها و المان‌های شهری و رنگ‌آمیزی پایه تابلومعابر شهری و ترافیکی و نصب سفره هفت سین در محل فلکه دوم رجایی شهر را از اقدامات صورت گرفته در این طرح برشمرد.

منشرشده در تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =