سرای محله رجایی شهر

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از ثبت نام دوره‌های آموزشی هنری و فرهنگی، کلاس زبان، نقاشی، سوادآموزی، تقویتی درسی، روانشناسی و استعدادیابی، آموزش شهروندی نظیر آتش نشانی و پرورش گل‌های آپارتمانی و موضوعات و برنامه‌های متنوع دیگر در تمامی رده‌های سنی برای آقایان و بانوان خبر داد.

محسن برجی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: سرای محله مکانی برای کشف و رشد استعدادها در تمامی رده‌های سنی است. از تمامی شهروندان گرامی دعوت بعمل می‌آید تا در سراهای محله که همانا خانه دوم آن‌ها می‌باشد حضور یابند تا به زودی شاهد رویدادهای سازنده در سطح محلات شهری کرج باشیم.


وی افزود: ثبت نام کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در سرای محله رجایی شهر با تخفیف ویژه ماه رمضان و بدون افزایش شهریه شروع شده است.


برجی عنوان کرد: دوره‌های آموزشی هنری و فرهنگی، کلاس زبان، نقاشی، سوادآموزی، تقویتی درسی، روانشناسی و استعدادیابی، آموزش شهروندی نظیر آتش نشانی و پرورش گل‌های آپارتمانی و موضوعات و برنامه‌های متنوع دیگر در تمامی رده‌های سنی و برای آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.


معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: متقاضیان و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها جهت استفاده از تخفیف ویژه و اولین عیدی سال ۱۴۰۲ به سرای محله رجایی شهر واقع در رجایی شهر، محله اوقافی‌ها، بلوار انقلاب جنوبی، کوچه جهانگیری مراجعه یا با شماره تماس ۰۲۶۹۱۰۱۱۰۱۴ تماس حاصل نمایند.


شایان ذکر است سامانه ثبت نام سرای محله به آدرس sarayemehr۰۲۶.ir در دسترس عموم قرار دارد.


منتشر شده در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =