ایلیات

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: با اعلام سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری کرج، منطقه ۳ کرج رتبه برتر را در گل‌کاری عرصه‌ها و اجرای طرح استقبال در بین مناطق ۱۰‌گانه کسب کرد.

فرج الله ایلیات در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به تلاش‌های بی‌شائبه اداره فضای سبز منطقه ۳ اظهار کرد: این منطقه موفق به کسب رتبه برتر در انجام امورات فضای سبز از قبیل کاشت گل‌های فصلی و غیره و اجرای طرح استقبال از بهار شده است.


ایلیات، کسب رتبه برتر را به دلیل متفاوت‌بودن خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در نگهداری و احیای فضای سبز و اقدامات مطلوب منطقه در اجرای طرح استقبال از بهار عنوان کرد.


وی، کاشت بیش از ۱۸ هزار گل شب بو، کاشت هشت هزار و ۵۰۰ عدد گلدان گل همیشه بهار و ۳۰ جعبه گل پامچال و ۲۰۰ جعبه بنفشه را از جمله اقدامات اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۳ عنوان کرد که همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار اجرایی شده است.


این مسئول گفت: همچنین به منظور افزایش زیبایی بصری، چشم‌اندازی زیبا و ایجاد روحیه و نشاط و شادابی شهروندان، کاشت گل‌های فصلی و زینتی در سطح معابراصلی و میادین، پارک‌ها توسط عوامل واحد فضای سبز منطقه ۳ در حال اجراست.

منتشر شده در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲






 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =