رشیدی

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت معابر سطح منطقه با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرج خبرداد.

مهدی رشیدی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای بهسازی معابر شهرعملیات تراش و روکش آسفالت خیابان شهید عسگری بشکانی حد فاصل بلوار علامه تا بلوار جمهوری، خیابان استاد شهریار و خیابان ششم غربی در اراضی انصاری در حال انجام است.
 

رشیدی با اشاره به اینکه اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان است، افزود: حوزه عمران منطقه با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در طول سال گذشته با جدیت تمام اقدام به عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در تمام معابر این منطقه کرده است.
 

این مسئول، با اشاره به اینکه این روند از ابتدای سال جاری نیز شروع شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت، افزود، عملیات آسفالت معابر این منطقه طبق استانداردهای موجود و با رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و بر اساس اولویت‌های پیش‌بینی شده، درحال اجراست.
 

وی ادامه داد: بررسی و مرتفع ساختن مشکلات عمرانی تمام محلات سطح منطقه نیز از جمله اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۹ بوده که طی سال جاری در دستور کارمعاونت عمران وترافیک این منطقه قرار گرفت.
 

این مسئول، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرای عملیات عمرانی در سطح منطقه را یادآور شد و افزود: پخش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح شهر بر اساس نیاز محله‌های مختلف به آسفالت صورت خواهد گرفت.



سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی و به خصوص محله‌های کم برخوردار این منطقه از اولویت مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین‌شده است.
 

 منتشرشده در تاریخ ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =