علیرضا رحیمی - کراپ‌شده

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای ساماندهی ورودی های کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛  علیرضا رحیمی محمودآبادی در نشست خبری با خبرنگاران از زحمات اصحاب رسانه در زمینه اطلاع رسانی به موقع وقایع و خدمات انجام شده در سطح شهر، قدردانی کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج افزود: رسالت رسانه‌ها علاوه بر اطلاع‌رسانی اخبار و آگاه سازی مردم، نقدهای منصفانه و حلاجی موضوعات، رویدادها و پروژه‌هاست. نقدهای منصفانه می‌تواند فضای مناسبی را برای گفت و گو فراهم کند و تمرینی برای همه ما در شنیدن موارد و مشکلات شهروندان و رفع آن‌ها باشد.

رحیمی اذعان کرد: برای رسیدن به آرامشی مطلوب، باید ایده و آرمانی در نظر گرفته شود تا با مشارکت مردم بتوانیم بسیاری از موارد و مشکلات شهر و شهروندان در حوزه مدیریت شهری را مرتفع کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به ساماندهی المان‌های شهری اشاره کرد و افزود: معاونت شهرسازی با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و مشاور، طرحی را در این زمینه برای اجرا در شهرک جهان نما تا پل حصارک تهیه کرد که به کمیته‌ای در استانداری که دبیر آن اداره کل راهداری است، ارسال شد اما با اینکه خود پیگیر ماجرا بود، سال گذشته مخالفت کرد و این امر را مردود دانست و اعلام کرد که نیاز به ساماندهی نیست اما بعدتر ابراز بی اطلاعی کرد.

رحیمی تاکید کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازنگری مجدد این طرح و تصویب آن در کمیته زیرساخت‌های استان البرز در نظر گرفته شد که امید است شرایط لازم فراهم شود و بتوان با ساماندهی این محدوده گامی موثر برداشت. در خصوص المان های شهری نیز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری باید همت و به موضوع ورود کند.  

به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج قرار است طرح ساماندهی و زیبا سازی آزاد راه تهران –کرج – قزوین از محدوده جهان نما در شرق کرج تا حصارک در غرب این کلانشهر در سال جاری ساماندهی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =