مهرداد کیانی

شهردار کرج گفت: سامانه پلیس ساختمان جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و و جلوگیری از سد معبر دستفروشان بومی‌سازی و عملیاتی خواهد شد.

مهرداد کیانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به لزوم تکمیل پیاده‌سازی فرآیندهای الکترونیکی شهرداری، بیان داشت: جلسات دمو و تصمیم‌گیری در خصوص اجرای سامانه‌ پلیس ساختمان به منظور صیانت از حقوق شهروندان و تسهیل فرآیندهای مرتبط با پیشگیری و رفع تخلفات شهری در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج برگزار شد.


وی افزود: این سامانه بر روی دو پلت فرم Web و Android در حوزه تخصصی نظارت بر تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین در حوزه مدیریت انضباط شهری جهت جلوگیری از سد معبر دستفروشان، بومی‌سازی و عملیاتی خواهد شد.


شهردار کرج اظهار کرد: این سامانه علاوه بر مدیریت اطلاعات پرسنل و خودروها، به کمک برقراری ارتباط مؤثر و تبادل داده‌های موردنیاز با سایر سامانه‌های عملیاتی مانند سامانه جامع شهرسازی و سامانه ردیابی خودروها می‌تواند به صورت یک سامانه جامع و فراگیر درزمینه‌ مدیریت، بازرسی و نظارت بر مأموریت‌ها و بازدیدها در سطح شهر عمل نماید.

کیانی گفت:  هنگامی که کارشناسان اداره کنترل و نظارت در سطح شهر و در محدوده‌های تعیین شده مشغول گشت زنی هستند، چنانچه پس از بازدید از ساختمان‌های در حال ساخت متوجه بروز تخلف ساختمانی شوند به وسیله گوشی همراه یا تبلت خود مراتب را در سامانه ثبت نموده و برای واحد مشخص ارسال می‌ شود و ادامه فرآیند در شبکه شهرداری و تحت وب تبدیل به گردش کار شده تا به سرانجام برسد.


منتشر شده در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =