• ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
  • کد خبر: 83385
پاکسازی

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج از اجرای طرح پاکسازی طبیعت واقع در جاده حلقه دره خبر داد و گفت: این مهم با محوریت معاونت محیط زیست و خدمات شهری و همکاری اداره کل محیط زیست استان، شهرداری چهار باغ، سازمان مدیریت پسماند محقق شد.

حشمت الله عزیزی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: این طرح با محوریت معاونت محیط زیست و خدمات شهری و همکاری اداره کل محیط زیست استان، شهرداری چهار باغ، سازمان مدیریت پسماند و مناطق ۱۰ گانه و تعدادی از شهروندان عادی و دانش آموزان برگزار شد.

سرپرست معاونت محیط زیست  و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: یکی از معضلات زیست محیطی شهر کرج حاشیه جاده قزلحصار و حلقه دره بوده که به همت شهرداری کرج و با همکاری  اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز به سرانجام رسید.

این مسئول افزود: پراکندگی زباله ها در اطراف جاده حلقه دره  شهرستان چهارباغ که هشت هزار خانوار سکونت دارند سبب شده بود تا مردم این شهرک با مشکل زیست محیطی مواجه شوند. طبق برنامه‌ریزی های انجام شده از این پس هیچ زباله ای  از ناحیه خودروهای انتقال پسماندها در حاشیه جاده قزلحصار و حلقه دره به زمین ریخته نخواهد شد و این امر مدیریت می شود.

عزیزی در پایان تاکید کرد: معاونت محیط زیست و خدمات شهری تلاش می کند که با اقدامات لازم و فرهنگ سازی، انگیزه و مشارکت عمومی در زمینه پاکسازی و حفاظت از زمین را ارتقاء دهد تا همه ما با محیطی پاک و به دور از آلاینده ها همراه باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =