حشمت ا... عزیزی معاونت خدمات شهری

معاون خدمات شهر و محیط زیست شهرداری کرج با اشاره به اینکه محله های محروم هدف خدمت رسانی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است، گفت: در سال جاری ۱۵ محله و نطقه هدف مبنای کار این معاونت قرار گرفته شده است.

حشمت اله عزیزی در گفت و گو با پایگاه خبری شهرداری کرج؛ با اشاره به اینکه شناسایی نیازها و خدمات‌رسانی به محله‌های محروم در اولویت مدیریت شهری شهرداری کرج قرار گرفته است، گفت: طی سال جاری به منظور رسیدگی به این محله‌ها بودجه خاصی از سوی شورای شهر و شهرداری تصویب شده است.


عزیزی با بیان اینکه توجه بیش از پیش به تأمین رفاه ساکنان مناطق کم برخوردارضروری است، افزود: رسیدگی و بهسازی بوستان‌های محلی در برخی از مناطق، همچنین بهسازی مبلمان و لوازم تندرستی و زمین‌های ورزشی یکی از مصادیق توجه به محلات محروم و کم برخورداراست که توسط این معاونت اجرایی شده است.


وی گفت: امید داریم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و نگاه کارشناسانه و با اجرایی کردن اقدامات خدماتی مشکلات محلات کم برخوردار را کاهش دهیم و تمام تلاش معاونت خدمات شهری شهرداری کرج رسیدگی به درخواستهای شهروندان و کسب رضایت آن‌ها است.


معاون خدمات شهر و محیط زیست شهرداری کرج در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: رسیدگی به سیمای شهری و اقدامات روزانه همچنین پاکسازی سطح شهر از زباله و نخاله و بحث جمع‌آوری آب‌های سطحی همچنین شناسایی نقاط آبگیر سطح شهر از موضوعاتی است که  این حوزه در سال جاری به آن پرداخته است.


عزیزی با بیان اینکه خدمت به شهروندان و کسب رضایت آن‌ها محور فعالیت‌های این معاونت است، افزود: نظارت مستمر در پاکسازی و نظافت سطح شهر همچنین رسیدگی به مناطق محروم از برنامه‌های اولویت دار این معاونت است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =