6

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از جدول‌گذاری و اصلاح هندسی و روان‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی ضلع شمالی بوستان پامچال در این منطقه خبرداد.

سعید صفری در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای عملیات اصلاح هندسی در بعضی از معابر سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: در تمام شهرها، تصادفات ترافیکی از عمده مشکلاتی است که ایمنی عمومی شهروندان را به خطر انداخته و علاوه بر خسارات جانی و مالی ناشی از آن، همواره یکی از عوارض ناگوار در حوزه رانندگی است و روان‌سازی جریان ترافیکی یکی از مهمترین روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت تردد است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح اصلاح هندسی معابر ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه و ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده، تأمین رضایت شهروندان و نیز کاهش مشکلات ترافیکی و تردد روان خودروها و ایمنی شهروندان است.


صفری با اشاره به اجرای ۳۰۰ مترطول جدول‌گذاری و ۵۰۰مترمربع ایجاد فضای سبز در این محدوده گفت: بدون شک ایمن‌سازی و روان‌سازی جریان ترافیک شهر رضایت شهروندان را تأمین می‌کند.

اصلاح هندسی معابر با هدف روان‌سازی ترافیک انجام می‌شود


این مسئول اظهار داشت: با شناسایی معابر حادثه خیز و پر خطر شهر و اجرای عملیات اصلاح هندسی می‌توان به صورت قابل ملاحظه‌ای شاهد بازگشایی گره‌های ترافیکی، دسترسی بهتر و افزایش ایمنی عابران پیاده و راکبان وسائط نقلیه باشیم.


این مسئول در پایان از همراهی مردم فهیم، که با صبوری خود در جهت اجرای پروژه‌های شهری با شهرداری همکاری می‌کنند تشکر کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =